Nocna owsianka bounty

Nocna owsianka bounty - low carb


Nocna owsianka bounty

Nocna keto owsianka


Bardzo prosta, bardzo szybka keto owsianka bounty. Z minimalną ilością płatków owsianych, za to mnóstwem sycących dodatków. Porcja wydaje się mizerna, ale to tylko pozory! Syci baaardzo mocno i na długo! Jeśli też lubicie kokos i czekoladę, koniecznie spróbujcie :)

Smacznego dnia!


Nocna keto owsianka bounty


ilość: 1 porcja
potrzebujesz: jedynie naczynia do nocnego moczenia owsianki

SKŁADNIKI:

  • 2 łyżki płatków owsianych lub orkiszowych (ok. 20g)
  • 3 łyżki wiórków kokosowych (ok. 20-22g)
  • 120ml mleka kokosowego
  • 3 łyżki wody
  • 1 łyżka kruszonego surowego kakao (ok. 15g)
  • 1 kostka gorzkiej czekolady, u mnie zawartości kakao 74% (zależnie od wielkości kostki 6-10g)
  • opcjonalnie, jeśli jadasz: owoce dla przełamania smaku. Na tej owsiance znalazła się połowa jednej śliwki. Pasują też różne owoce jagodowe.

PRZEPIS:

Płatki owsiane lub orkiszowe wymieszaj z wiórkami kokosowymi. Zalej mlekiem, dodaj wodę i wymieszaj dokładnie całość. Odstaw na noc do lodówki.

Rano zetrzyj (lub posiekaj drobniej) kostkę gorzkiej czekolady. Dodaj ją do owsianki wraz z kruszonym kakao i podawaj do jedzenia.

Opcjonalnie możesz wkroić odrobinę owoców np. śliwek, jagód, malin. Ja użyłam też na wierzchu płatków kokosa.


Orientacyjny koszt całości: +/- 5 zł

Orientacyjne BTW: 10 / 49 / 25

(dodatek w postaci połowy śliwki to ok. 1,5-2g węgli więcej)


Keto owsianka bounty

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Copyright © CZYSTY SMAK , Blogger